Tuesday, December 7, 2010

People always ask me??

bila aku jumpa seseorang jew......sembang2 sikit,pas tu tak lama dye mntak no fon lar..haizzz then??dyeorg selalu tanya  da couple er??single lagi??aduhhhhhhhhh.aku cuma na berkawan jew lar..tak salahkan?aku  sebenarnyer tade ramai pon kawan pempuan.....bercinta??selalu nyer ramai suda org sebaye aku neh penat bercouple.tapi bagi aku.hanya menunggu sampai seseorang atau cinta itu sendiri hadir dalam hidup aku.tapi ta tau la bla la an.cuma skrg neh aku ad la kacau2,ayt2 perrempuan yg aku rase selesa dengan aku walau pon aku belom jumpe lagi cinta yg sebenarnyer sebab aku ada hala tuju untuk mencapai cita-cita aku untuk berjaya dalam mase depan aku dan membantu mak ayah aku,tambah pula ayah aku yg semakin kerap sakit.juz skrang nehh aku na abiskan mase remaja untuk happy ngan membe2,kawan2,sahabat2,(aizzzz..same jew sume tu)e2 jew lar yg aku dpt memberi tahu tentang org2 dok tnya aku..n sebagai pembuka blog aku nehh. mukadimah.....hahhaha 

No comments:

Post a Comment